rozúčtování služeb za svoz odpadu
Dobrý den, jsme malé SVJ(25bytů)a nemůžeme se dohodnout na platbě za svoz komunálního odpadu. Dokud se platilo přímo městu za trvale hlášené osoby, tak nebyl problém. Od roku 2007 však město vydalo vyhlášku, kteá určuje platbu pouze za nádobu a četnost svozu. Proto jsme se rozhodli rozúčtovat poplatek za nádobu na základě skutečného počtu osob v jednotlivých bytech. To se však nelíbí některým vlastníkům byt. jednotek a chtějí, aby se nadále platilo za trvale hlášené osoby. Nám to však přijde velmi zcestné, aby platili lidé(děti na studiích, rozvedení manželé atd), kteří mají sice u nás trvalé bydliště, ale prokazatelně zde nebydlí. A naopak lidé, kteří u nás v domě žijí(podnájemníci, druhové atd), kteří zde nemají trvalé bydliště ale odpad ukládají, aby neplatili. Podle toho co jsem zjistil, tak podle stanov a zákona by se mělo platit podle skutečného počtu osob v bytech, je to tak??
Díky
Jiří Guttenberg
Poslední komentáře