„jaké jsou jejich požadavky“
Požadavky jsou nekonkrétní a nesplnitelné. Příklad: na reklamace rozúčtování bylo odpovězeno s prodlevou (a navíc zamítavě, pro nekonkrétnost reklamace), z toho dovozují neplatnost rozúčtování a z neplatnosti rozúčtování dovozují právo neplatit. Jejich požadavkem je provést rozúčtování platně, aniž by konkretizovali, o co jde.
Reklamace jsou přitom typu: „Nesouhlasím, neplatím.“ Místo rozumné reklamace typu: „Náměr měl být 128 m2 místo 148 m2.“
V minulosti problém nebyl, tohle je nová situace, nově se změnilo podstatné procento vlastníků.
Částečně tuším příčinu: Prodávající patrně neseznámili kupující s povinností hradit příspěvky na správu a služby a s jejich obvyklou výší, případně výši neuvedli správně.
Nevím, zda je povinností prodávajícího tyto údaje aktivně kupujícímu poskytovat.
Vlastník jednotky
Poslední komentáře