Pane Richardx,
o co Vám jde? Pro teplo a TUV je vyhláškou provádějící zákon stanovena reklamační lhůta minimálně 21 dnů pro teplo a TUV. Pro ostatní služby stanovena není, ale protože jsou obvykle na jednom papíře a kumulativně v jedné částce, prostě se vezou.
Valná většina SVJ, kde si uvědomují následky, si skutečně reklamační lhůtu na 21 dnů stanoví, aby mohla po jejím uplynutí vyplatit přeplatky a začít kasírovat nedoplatky. SVJ a potažmo jednotliví vlastníci jistě nemají zájem tuto lhůtu protahovat ad absurdum.
Považuji vcelku za samozřejmé, že pokud některý z vlastníků objeví chybu ve vyúčtování později, tj. po reklamační lhůtě, tato reklamace se nezamítne. Pouze se řeší až s vyúčtováním za následující období, aby nedošlo k neoprávněnému obohacení nebo poškození některých vlastníků.
Poslední komentáře