Vložil PeDuPles (bez ověření), 17. Květen 2010 - 11:01

Pane Richardx,

o co Vám jde? Pro teplo a TUV je vyhláškou provádějící zákon stanovena reklamační lhůta minimálně 21 dnů pro teplo a TUV. Pro ostatní služby stanovena není, ale protože jsou obvykle na jednom papíře a kumulativně v jedné částce, prostě se vezou.

Valná většina SVJ, kde si uvědomují následky, si skutečně reklamační lhůtu na 21 dnů stanoví, aby mohla po jejím uplynutí vyplatit přeplatky a začít kasírovat nedoplatky. SVJ a potažmo jednotliví vlastníci jistě nemají zájem tuto lhůtu protahovat ad absurdum.

Považuji vcelku za samozřejmé, že pokud některý z vlastníků objeví chybu ve vyúčtování později, tj. po reklamační lhůtě, tato reklamace se nezamítne. Pouze se řeší až s vyúčtováním za následující období, aby nedošlo k neoprávněnému obohacení nebo poškození některých vlastníků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.