Nyní se vmísím opět já jako „tazatel – neznalec“. Já jako vlastník každý měsíc platím předepsanou měsíční zálohu třeba 3000 Kč, která se ve skutečnosti skládá ze dvou částek. První část je určena jako záloha na teplo a teplou tedy třeba 1200 Kč a druhá částka 1800 Kč náleží do fondu oprav nebo jak to mám nazvat. Na konci roku kdy příjde vyúčtování za tyto služby nám správce na účet zasílá přeplatky. Napište mi prosím nyní jak by měla tuto přijatou platbu zaúčtovat účetní??? 3XX MD 221 D – 3000 Kč , nebo 1200 Kč na účet 3XX/XX MD 221 D + 1800 Kč 3XX/XX 221 D? A po konečném vyúčtování by měl jeden z 3XX účtu zústat nulový a na druhém čistě jen zálohy na opravu a údržbu domu ponížený o skutečné náklady?
Poslední komentáře