Reklamace vyúčtování služeb
Dobrý den, mám následující problém. Byla jsem 1/2008–6/2008 v pronájmu. V nájemní smlouvě jsme měli zapsané počáteční stavy vodoměrů, v průběhu nájmu došlo k výměně vodoměrů za nové. Na vodoměru teplé vody byl počáteční stav 32,5 m3, což bylo samozřejmě zapsáno v protokolu, tak jsem ho podepsala a byla v klidu. Po vystěhování jsme s majitelem bylu opět opsali konečné stavy a on vše předal správci SVJ. Před měsícem 15.4. mi majitel bytu přinesl vyúčtování, kde samozřejmě 32,5m3 bylo naúčtováno, jako má spotřeba. Hned druhý den jsem navštívila správce, ten se z toho snažil vykroutit, nakonec chybu uznal a řekl, že se ještě domluví s majitelem bytu. Majitel bytu za mnou přišel 17.4. a řekl, že se mu omlouvali a že vyúčtování opraví. Nové vyúčtování přišlo cca 20.5. a samozřejmě 32,5 m3 tam zůstalo, vyšlo totiž najevo, že kromě toho, že neodečetli tento počáteční stav tak prohodili vodoměry teplou za studenou, takže v opraveném vyúčtování opravili jen toto, a počáteční stav tam nechali! Správci jsem volala, ten mne v telefonu jen odsekl, že to teď musí sedět. Podařilo se mi získat kopii protokolu o výměně vodoměrů, kde jsou uvedeny konečné stavy starých vodoměrů a nových (všechny nulové jen ten můj měl počát.stav), kromě mne jsou tam podepsaní i ostatní vlastníci. Už jsem napsala oznámení na ČOI včetně naskenovaných vyúčtování před i po reklamaci, zaslala jsem i společně s majitelem bytu novou reklamaci i k tomu novému vyúčtování. Nechci zůstat dlužná, ale nebudu platit spotřebu, kterou jsem nespotřebovala, už jsem z toho zoufalá. Jak se ještě bránit? Děkuji za jakoukoli radu. Oli
Poslední komentáře