Justitiane, vy tady opakujete do úplného zblbnutí svoji mantru
o nákladech rozúčtování služeb a o hlupácích. Problém je ale v tom,
že v okamžiku kdy se provádí rozúčtování služeb náklad za toto
rozúčtování není znám. Pokud tedy není nulový.
Nejjednodušší je, pokud, nějaký správce který současně provádí
rozúčtování služeb, rozpočítá náklad do svého platu, nebo
pravidelných měsíčních faktur a to rozúčtování dělá formálně
„zadáčo“ tak je celá tato diskuze zbytečná.
Většinou to funguje ale tak, že v okamžiku, kdy se provádí vyúčtování
není náklad za toto vyúčtování znám. Fakturu dostanete s nějakým
zpožděním až po jeho zpracování a rozeslání vyúčtování vlastníkům.
Samozřejmě můžete tento náklad odhadnout, dokonce většinou i se 100%
přesností, ale to už je na jinou diskuzi. V tom případě je
nejjednodušší využít „hloupost“ našich zákonodárců a náklad na
rozúčtování do nákladu na služby nezařazovat do toho rozúčtování a
zařadit jej jinam. Co takhle do nákladů na správu? Zákon to umožňuje, tak
proč si to nezjednodušit?
Vy si tu klidně mudrujte o hlouposti zákonodárců, když vám po přináší
nějaký zvrácený pocit uspokojení a někteří jiní toho využijí a tento
problematický náklad zařadí, kam potřebují.
A to se ještě nebavíme o nákladu na rozúčtování dalších služeb a
rozeslání toho vyúčtování. Máte jednu položku a chce se vám ji dělit
na jednotlivé položky? ( teplo, výtah, úklid, voda, odpady ......atd,
atd…) Mě teda ne. A u vyúčtování TUV ten náklad na rozúčtování
přičtete k nákladu na ohřev, nebo nákladu na vodu? Nebo to mezi obojí
poměrně rozdělíte? To by bylo nejsprávnější. Můžete teda poradit jak
to prakticky dělat, abyste byl právě vy spokojen? V tom případě
uveřejněte kuchařku. Ja se ale přiznám, že ji nepoužiji, život si
usnadním a klidně to dám do nákladů na správu.
Takže mi celá tato diskuze a vaše litanie připadají zbytečné a jejich
účelem je jenom zase někoho nazvat blbem.
Poslední komentáře