Vložil Ufoun (bez ověření), 20. Květen 2024 - 17:55

Justine zaobíral jste se otázkou penalizace již dříve, proto se obracím na Vás a tady, aby se i ostatní mohli vyjádřit. Člen SVJ dostane vyúčtování, podá námitku, ne všechny, protože se musí seznámit s podklady, aby si udělal ucelený přehled. SVJ nereaguje na jeho námitky, ignoruje žádost o nahlížení. Člen, ale ví, že skutečně došlo k pochybení při výpočtu, proto neuhradí. SVJ dělá mrtvého brouka. Po 2,5 letech se rozhodne to dá k soudu. Soud řekne vyúčtování je blbě, udělejte nové. Během pár dnů bude nové vyúčtování a SVJ uhradí nepeněžní pokutu třeba 300,– Kč !!! Myslím, že to nedodržení zákona o službách. To je jako by se příjemce služeb na první pokus netrefil do počtu bydlících, měl by ještě druhý pokus!!! Nepřirovnávejte tok reklamaci zboží v obchodě, to je úplně o něčem jiném, o jiném zákonu, tam žádná pokuta není určena.

67/13 Jestliže poskytovatel služeb nebo příjemce služeb nesplní svoji povinnost stanovenou tímto zákonem, zejména nesplní-li příjemce služeb povinnost oznámit změnu počtu osob, nebo nedoručí-li poskytovatel služeb včas vyúčtování nebo nesplní povinnosti spojené s právem příjemce služeb NAHLÍŽET do podkladů k vyúčtování a povinnosti spojené s VYPOŘÁDÁNÍM námitek, je povinen zaplatit druhé straně pokutu, ledaže by splnění povinností ve stanovené lhůtě nebylo spravedlivé požadovat nebo k nesplnění lhůty došlo zaviněním druhé strany. .

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.