- Nejdříve následovala chybná fakturace, potom okamžitá moje snaha řešit věc z pozice řádového člena SVJ (telefonem, písemně). Nezávisle na této situaci bylo svoláno shromáždění. Před shromážděním výbor SVJ odmítal reklamovat.
Shromáždění bylo informováno mnou a jen díky shromáždění byla výborem potom uplatněna reklamace. Teprve potom vodárny „pomalu“ vracely zpět neoprávněně vysoké zaplacené zálohy.
- Výbor SVJ účetnictví nerozumí, stejně jako členové SVJ. Jestliže smluvní správce
ví, že nedoplatky musí přiřadit ke starému roku, proč to neví také v případě vysoké vratky za chybnou fakturaci? Proč by měl čekat na to, co se mu řekne?Smluvní správce je profesionál a nemusí mu radit řádoví členové společenství SVJ. To se týká i účetnictví. Proto byla věc neodkladně řešena, aby se vratky objevily ve starém roce, nikoliv v roce novém. Smluvní správce jednal vědomě chybně.
Poslední komentáře