Vložil V. (bez ověření), 3. Květen 2024 - 11:57
  • Nejdříve následovala chybná fakturace, potom okamžitá moje snaha řešit věc z pozice řádového člena SVJ (telefonem, písemně). Nezávisle na této situaci bylo svoláno shromáždění. Před shromážděním výbor SVJ odmítal reklamovat.

Shromáždění bylo informováno mnou a jen díky shromáždění byla výborem potom uplatněna reklamace. Teprve potom vodárny „pomalu“ vracely zpět neoprávněně vysoké zaplacené zálohy.

  • Výbor SVJ účetnictví nerozumí, stejně jako členové SVJ. Jestliže smluvní správce

ví, že nedoplatky musí přiřadit ke starému roku, proč to neví také v případě vysoké vratky za chybnou fakturaci? Proč by měl čekat na to, co se mu řekne?Smluvní správce je profesionál a nemusí mu radit řádoví členové společenství SVJ. To se týká i účetnictví. Proto byla věc neodkladně řešena, aby se vratky objevily ve starém roce, nikoliv v roce novém. Smluvní správce jednal vědomě chybně.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.