Vložil Misme, 29. Únor 2024 - 8:32

Vaše tvrzení považuji za překrucování faktů a věcný nesmysl.

Žádný člověk, a tím pádem ani poskytovatel služeb, nemá patent na bezchybnost. Aspoň já o tom dosud neslyšela a v zák. č. 67/2013 Sb. se o tom také nepíše. Máte-li důkazy, které toto tvrzení vyvracejí, tak je doložte. To za prvé.

Za druhé, v § 6 vyhlášky č. 269/2015 Sb. je stanoveno, co ve vyúčtování poskytovatel služeb, kromě náležitostí stanovených zákonem, uvede, není tam stanoveno, že srovnání s referenčním příjemcem služeb nahrazuje doložení informací dle § 8 odst. 1 zák. č. 67/2013 Sb.

Obecně platný fakt je, že kdekoliv může být chyba. I letadla (i rakeroplány…), a jejich vývoji, servisu, obsluze se věnuje setsakra péče, pro chyby padají. Proč by nemohla být chyba ve srovnání s referenčním příjemcem služeb nebo v údajích s tímto srovnáním souvisejících? Vaše důvěra v dokonalost je vaše věc. Moje věc je má nevíra v dokonalost. Naše práva jsou údajně rovná, tak proč nevyhovět oběma? A jak zjistím, že výsledek je bezvadný? Nu tak, že to ověřím. A to bez příslušných údajů, na jejichž podkladě se stanovila spotřeba referenčního příjemce, nezjistím.

Otázka pro vás, Andreji, tedy zní, trváte-li na svém názoru, zda spotřebu referenčního příjemce služeb jste schopen stanovit bez znalosti náměrů a dalších s nimi souvisejících údajů za celou zúčtovací jednotku. Napište tedy, prosím, jak to máte vymyšleno.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.