Zkusím to vzít „z jiného konce.“
Byl jsem se informovat na obecním úřadu na stavebním úřadu a získal tam informace o tom, co je třeba …
… stanoviska odboru územního rozvoje MHMP, odboru památkové péče MHMP, hasičského záchranného sboru hl.m.P, odboru životního prostředí ÚMČ P7 dále budu potřebovat projekt … … a taky to řešit ve vztahu k SVJ
Takže moje otázka je, „kudy“ a s „čím“ mám vstoupit do administrativního procesu a jak postupovat ve vztahu k SVJ …
… co mi musí odsouhlasit ostatní vlastníci, co musí být v usnesení …
V jedné diskuzi tady na webu jsem našel následující informaci, cituji:
Nový balkon může být pořízen jednotlivým vlastníkem jednotky do jeho vlastnictví. Půjde o upevněné zařízení, které se nestane součástí nemovité věci zapsané do veřejného seznamu (§ 508). V tomto případě není nutná změna prohlášení, ale je nutné nechat zapsat do katastru výhradu, že upevněná zařízení (balkony) nejsou vlastnictvím vlastníka stavby.
Takže něco takového by mělo být předmětem souhlasu a uvedeno v usnesení? V jiných diskuzích jsem něco v tomto smyslu našel …
Omlouvám se za určitou „zmatenost,“ ale nemám v této problematice žádné zkušenosti
Poslední komentáře