Můžete prosím trochu rozvést své úvahy?
„Nová stavba pro bydlení a změna dokončené stavby pro bydlení, která má více než 10 parkovacích stání, musí mít instalaci kabelovodů pro každé parkovací místo pro pozdější instalaci dobíjecí stanice pro elektrická vozidla“
Mě z toho vychází, že pokud se projektuje novostavba bytového domu, ve které je v podzemních podlažích více jak 10 parkovacích stání, pak je povinností projektu řešit i zmiňovanou přípravu pro elektromobilitu. Daná věc nijak nesouvisí s SVJ které v okamžiku projekční přípravy neexistuje (a mnoho let ještě existovat nemusí). Z čeho vyplývá předkládané tvrzení, že „Na většinu bytových domů s hromadnými garážemi se tedy § 48b nebude vztahovat ani při novostavbě“?
PS: Mimochodem se mi líbí, jak všichni papouškují, že dané začne platit od podzimu letošního roku. Že ale příslušná směrnice EU, která tento požadavek zavedla, toto požadovala od členských států už od března letošního roku, to už si dohromady nezvládl dát prakticky nikdo. Krásná ukázka toho, že když se členský stát vykašle na svou povinnost implementace směrnice EU (kterou v tomto případě měly členské státy povinnost zapracovat do března 2020!, jak je v ní uvedeno), tak se vůbec nic neděje …
Poslední komentáře