Jak budete řešit shromáždění v době pandemie
Zajímá mě, jak letos řešíte shromáždění vlastníků? Dle zákona by mělo proběhnout jednou ročně, pokud si dobře vybavuji. My se vždy scházeli ve vstupní chodbě v suterénu bytu, kde je ale fakt málo místa a v této době se nám nechce být hlava na hlavě a riskovat nakažení covidem.
Uvažovali jsme nad videokonferencí, ale opět – ne všichni vlastníci mají internet a počítač (máme tu hodně důchodců, kteří třeba počítač mají, ale moc s ním neumí). Napadlo nás sepsat hlášení o hospodaření, novinkách a rozpočtu na příští rok, rozposlat to emaily a do schránek a dát čas na připomínkování a pak hlasovat per rollam. Ale nevím, zda tím něco neporušíme..? Nechám se inspirovat ostatními.
Dodám, že nejsem ve výboru, ale pomáhám jedné člence z něj, tak rozposílám informace vlastníkům a podobně…
Poslední komentáře