Vložil Pernode (bez ověření), 5. Březen 2021 - 15:55

Evidence plateb se dělá na počítači a nemůže se stát, aby někomu započítali něco jinak, než uhradil.

To, že se evidence příchozích plateb zadávají do počítače, neznamená, že zpracovatel nemůže udělat chybu. Může zadat některé příchozí platby z výpisů z bankovního účtu SVJ opakovaně. Některé příchozí platby může v přehledech opomenout, může chybovat v zadávaných hodnotách apod. Chyby většinou nastávají při přepisování či kopírování dat z výpisů z bankovního účtu do systému zpracovatele (do jejich účetního softwaru, tabulkového procesoru apod.).

Za roky 2018 a 2019 byly chybně započítané zálohové platby. A to jste na to přišli až nyní?

Vyúčtování za 2018 a 2019 zaslal správce až pozdě na podzim 2020. Na chybu u některých v.s. jsem přišel až já s kolegyní později. Po tom, co jsme u předsedy požadovali a nakonec vynutili zaslat vyúčtování pro všechny byty v SVJ, abychom mohli provést jejich kontrolu. Vyúčtování ostatních vlastníků nám zaslal až po 35 dnech po tom co je rozeslal jim. Tzn. stejně po lhůtě 30 dnů. Nějaký čas ještě trvalo než nám v.s. zaslali sami vlastníci s chybami, chtěli jsme verze přímo od nich, abychom porovnali s tím co nám zaslal správce.

To co řešíte vůbec nechápu, to je obyčený nepořádek.

Pokud to co řešíme vůbec nechápete, pak jakou hodnotu má Vaše reakce? A nepořádek ve vyúčtováních udělal správce. Já s kolegyní jsme řadoví vlastníci, kteří chyby objevili a chtějí aby se nalezené chyby napravili, to je vše. Přeji Vám pěkný den.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.