Vložil § (bez ověření), 28. Září 2020 - 6:42

„advokátní zástupkyně … řekla … že problematice rozúčtování nerozumí a … že se vzdá kamarádky zastupování.“

To je solidní a příkladný přístup advokátky. Takto by měla postupovat každá advokátka. Pokud advokátka problematice nerozumí, měla by to klientce sdělit a právní zastoupení nepřebírat, resp. právní zastoupení ukončit a doporučit své klientce, aby si našel advokátku, která problematice rozumí. Nechat se zastupovat advokátkou, která problematice nerozumí, není dobrý nápad a oceňte, že to řekla. I kdyby to neřekla, ono se to snadno a brzy pozná (aby host poznal, že kuchař neumí vařit, nemusí sám umět vařit).

Horší je, když problematice nerozumí správce, soudce nebo znalec (což je bohužel v ČR časté). S tím nelze hnout, neboť to nepřipustí a vyměnit je z tohoto důvodu nemůžete.

Na odvolání není právní zastoupení povinné.

Soudy jsou zajedno, že nesprávní vyúčtování není splatné. Takže máte slušnou šanci, pokud budete tvrdit a prokážet chyby ve vyúčtování. Pokud zde vyúčtování vyvěsíte (i anonymizované), nějaké chyby v něm najdu.

Jde o služby, nebo o správu?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.