To co požadujete mi přijde jako hledání svatého grálu. Obecně si jen trochu protiřečíte – chcete profesionální služby a lidi, ale zdarma a bez podmínek – to ne vždy funguje (paradoxně toto jakž-takž funguje jen u bank, zkuste toto v jiných odvětvích…).
Zasílání výpisů e-mailem – chápu, ale musíte chápat i vy, že z pohledu bezpečnosti dnes zasílat nezašifrovaný / nezaheslovaný výpis e-mailem je riziko (to není jen o ochraně emailu u příjemce, ale i o přenosu emailu který je rizikový – nuž, starý protokol).
Historie transakcí a filtrace – pouze požadavek na pohodlí, ale na tomto bych netrval – nic vám nebrání si z (měsíčních) výpisů postupně „nakrmit“ vlastní přehled (excel tabulka, vlastní databáze, …) a tam si pak volně filtrovat podle čeho jen chcete a za jakékoliv období, případně s tím dále pracovat jak jen chcete. Nebo počkejte, až s takovými službami přijdou jiné (i nebankovní) subjekty (díky směrnici PSD2) – jen to možná nebude zadarmo. Požadavek na dostupnou historii při požadavku na uzavření účtu – to je docela logicky komplikované, zejména pokud banka nemá jen možnost „read-only“ přístupu.
Profesionální pracovníci – přeji hodně zdaru :) navíc každý má trochu jiné nároky a hodnocení, nelze objektivně posoudit :) K tomu „Jiný pracovník mi nyní nabídl investiční zlato prodávané jeho společností, po té, co z banky odešel a údaje klientů si vzal s sebou“ – je na vás, zda podat rovnou trestní oznámení, nebo podnět na ÚOOÚ, „řešitelné“ to je.
Hromadná šablona plateb – dáte příklad takových navázaných a opakujících se plateb? Ale i tak nevím, proč by se nějaké neměly provést, i kdyby šlo o jednotlivé pravidelné platby (pouze pokud by jste neměli dostatečný zůstatek na účtu, což je ale „váš problém“, jinak se platba provede a basta).
Demoverze – zde souhlasím, to se může hodit, ale z technologického pohledu není snadné. Pokud není demo, alespoň kdyby byla dostupná detailní prezentace,jak banking vypadá a co umí, některé jsou totiž za trest… ale zvyknout se dá na všechno :)
Nerovná ujednání – hezký a smysluplný požadavek, ale… taky je to na to „hodně zdaru“. Spíš bych to řekl tak, že hledat banku, která jich má co nejméně a je co nejotevřenější (z pohledu smluvních podmínek).
Přes několik bank jsme prošli a z toho, co píšete, mi docela dobře vychází FIO. Tam může být problém jen u toho „Profesionální pracovníci“, já s tím problém nemám, ale jak jsem psal, je to subjektivní a navíc, každá pobočka je jiná…
Poslední komentáře