Vložil Jan77 (bez ověření), 23. Listopad 2019 - 9:08

Chápu to tak, že výsledkem reklamace u vodárny je nově stanovená spotřeba na dům. Nově stanovené celkové náklady na dům rozúčtujete standardním způsobem – tedy úměrně dle náměrů vodoměrů. Můžete provést rozdíl oproti původnímu rozúčtování a vyplatit rozdíl (pokud provádíte opravu v rámci stejného zúčtovacího období)

Z pohledu legislativy je to Zákon č. 67/2013 Sb."

„Spotřební složka se rozdělí mezi příjemce služeb poměrně podle náměrů vodoměrů na teplou vodu instalovaných u příjemců služeb.“

Zbývá dodat, že legislativa to určuje jen pro teplou vodu. Pro studenou byste měli mít pravidla ve stanovách.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.