Jak zde napsal už někdo jiný, škoda by mohla jít uhradit z vaší pojistky odpovědnosti, pokud ji máte sjednánu, případně z pojistky domu – to, kdyby předseda měl zájem na dobrých mezilidských vztazích. Nevím, jak se to má s dopravcem, ale možná by šlo vyzvat k náhradě i jeho (zejména pokud o škodě ví), ten snad pojištění má. K tomu poškození došlo neúmyslně a rozhodně není v pořádku, když bez předchozí výzvy či ne/dohody s vámi, tím spíše, když jste závadu opravili, byl předseda aktivní tímto způsobem. Měl by být schopen doložit, že vás před svým nákupem k pořízení nové rohože vyzval a co vytýká provedené opravě. Je to nepříjemný start v novém bydlišti, ale já bych si stála za svým, tj. pokusila se mu vysvětlit, že takto se mnou jednat nelze, případně šla do sporu.
Příklad ze života: Když jsme se před pár lety stěhovali, stěhováci vyrazili hned při prvním nakládání do výtahu na chodbě okno i s rámem a sami, ač zarděle, navrhli, že to uhradí. Já se šla, se zoufalstvím v očích, venku se čerti ženili, omluvit předsedkyni, protože bylo jasné, že to hned opraveno nebude, a ta navrhla, že se to uhradí z pojištění domu. Zajistila i úklid, za což jí budu navěky vděčná, takže stačilo, když hoši hromadu střepů a třísek srovnali do rohu. Bylo to ale na mém původním bydlišti, z něhož jsem se stěhovala, takže řekněme mohlo jít o návrh z „dobré známosti“. Píšu to zde proto, že když se chce…
P.S.: V případě úhrady si nezapomeňte vyžádat tu původní rohož a hraďte až po jejím předání.
Poslední komentáře