Vadný hlavní vodoměr a požadavek na výměnu vodoměrné sestavy
Měření hlavního vodoměru od nezávislé organizace již proběhlo a bylo prokázáno, že patní vodoměr měří výrazně chybně. Řádově překročeny všechny přípustné limity odchylek měření u patního vodoměru. Ale dodavatel vody nám po měření napsal, že požaduje ještě před dořešením fakturace a výměnou hlavního vodoměru vyměnit vodoměrnou sestavu. Vodárny nespecifikovaly co přesně na vodovodní instalaci vyměnit, jestli části sestavy před hl. vodoměrem, za hlavním vodoměrem nebo obojí. Na upřesnění technického aspektu, tedy co přesně na sestavě vyměnit, se ješte budeme u vodáren informovat.
- Stačilo by z technického a právního hlediska vyměnit např. jen segment před vodoměrem, např. přidat filtr proti zanášení hl.vodoměru kaly?
Musí být vyměněno za přítomnosti technika z vodáren, když by se jednalo o část před hlavním vodoměrem?
- Dle jakého zákona a paragrafu může dodavatel požadovat výměnu vodoměrné sestavy před výměnou hlavního vodoměru a vyřešením reklamace fakturace. Co konkrétně na vodoměrné sestavě může požadovat vyměnit?
Děkuji.
Poslední komentáře