Vložil roztomily, 2. Květen 2019 - 13:16
Dobrý den, taktéž jsme u nás reklamovali oba patní vodoměry (máme dvě odběrná místa). Ověření vodoměru provedlo ČMI v místě instalace za přítomnosti zástupce SVJ a PVK. Oba vodoměry taktéž neprošly, reklamační oddělení určilo chybu vodoměru oproti předchozímu obdobím a reklamované období bylo 3měsíce před zkouškou + čas do výměny vodoměru nového. S postupem jsme nesouhlasili, až po předžalobní výzvě jsme dosáhli následujícího:
  • 1, plné proplacení ověření v místě instalace obou vodoměrů
  • 2, osazení fakturačních ultrazvukových vodoměrů flowIQ (rozdíl ceny mezi běžným vodoměrem a ultrazvukovým jsme hradily z vlastních prostředků)
  • 3, změnu reklamovaného období na 12 předchozích kalendářních měsíců.
  • 4, průměr spotřeby byl určen z průměru prvního roku spotřeby po osazení ultrazvukových vodoměrů
  • 5, napojení vodoměrů na CEM, tedy nyní máme k dispozici hodinové spotřeby našich patních vodoměrů (naoplátku mají vodárny na naší střeše anténu k příjmu signálů z vodoměrů připojených k CEM)
Výše uvedeného jsme dosáhli za určitých podmínek:
  • 1, bezchybnou vodoměrnou sestavu s možností místního ověření
  • 2, vlastní ultrazvukový kontrolní vodoměr zapojený v sérii
  • 3, hrozba každoročního ověřování a každoroční reklamace
  • 4, předžalobní výzva od našeho advokáta
  • 5, znalost jak 274/2001Sb. § 16 / 4 tak hlavně 505/1999 Sb. § 11a / 4b. zejména proto že existuje stanovisko ČMI 1112015, kde je zajímavý bod 3 odst.1

Hodně zdaru Jan Roztomilý

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.