Dobrý den, taktéž jsme u nás reklamovali oba patní vodoměry (máme dvě
odběrná místa). Ověření vodoměru provedlo ČMI v místě instalace za
přítomnosti zástupce SVJ a PVK. Oba vodoměry taktéž neprošly,
reklamační oddělení určilo chybu vodoměru oproti předchozímu obdobím a
reklamované období bylo 3měsíce před zkouškou + čas do výměny vodoměru
nového. S postupem jsme nesouhlasili, až po předžalobní výzvě jsme
dosáhli následujícího:
- 1, plné proplacení ověření v místě instalace obou vodoměrů
- 2, osazení fakturačních ultrazvukových vodoměrů flowIQ (rozdíl ceny mezi běžným vodoměrem a ultrazvukovým jsme hradily z vlastních prostředků)
- 3, změnu reklamovaného období na 12 předchozích kalendářních měsíců.
- 4, průměr spotřeby byl určen z průměru prvního roku spotřeby po osazení ultrazvukových vodoměrů
- 5, napojení vodoměrů na CEM, tedy nyní máme k dispozici hodinové spotřeby našich patních vodoměrů (naoplátku mají vodárny na naší střeše anténu k příjmu signálů z vodoměrů připojených k CEM)
- 1, bezchybnou vodoměrnou sestavu s možností místního ověření
- 2, vlastní ultrazvukový kontrolní vodoměr zapojený v sérii
- 3, hrozba každoročního ověřování a každoroční reklamace
- 4, předžalobní výzva od našeho advokáta
- 5, znalost jak 274/2001Sb. § 16 / 4 tak hlavně 505/1999 Sb. § 11a / 4b. zejména proto že existuje stanovisko ČMI 1112015, kde je zajímavý bod 3 odst.1
Hodně zdaru Jan Roztomilý
Poslední komentáře