MartineBvp, ve vámi uváděném příkladu vašeho známého nevidím v řešení problém. Jak správně uvádíte, pokud s vyúčtováním služeb jeho příjemce služeb nesouhlasí, je nezbytné uplatnit reklamaci na takové vyúčtování, v němž uvést důvody, pro které je takové vyúčtování vadné. Pokud předpokládá váš známý, že bude problém v počtu osob registrovaným v jeho jednotce v zúčtovacím období, pak samozřejmě v reklamaci vyúčtování by měl uvést, jaký počet osob v jeho jednotce v konkrétním zúčtovacím období byl, respektive, že nedošlo v počtu osob k žádným změnám v porovnání s předchozím obdobím. Pokud bude chtít družstvo tvrdit cokoli jiného, tedy uvádět počet osob v jednotce jiný, pak nechť takovou skutečnost nepochybně prokáže. Pokud máte pochybnosti o tom, zda družstvo bude ochotné provést na základě vaší reklamace vyúčtování jinak, než podle podružných měřidel, která neodpovídají platným zákonům, tak jsem vám sdělil,že znám zaručený postup, jak družstvo donutit respektovat platné zákony, aniž bych se s družstvem musel soudit. A garantuji, že se vedení družstva bude divit i ušima.
Poslední komentáře