Vyúčtování vody

Vložil AnazuZ, 21. Duben 2017 - 20:19 ::

Dobrý den,
Nezlobte se prosím, ale mám takový problém s SVJ: 1) že mi správce SVJ, nechce dát celkové vyúčtování vody. Dává mi jenom vyúčtování na moji bytovou jednotku. I když jsem jasně žádala náměry od všech bytových vodoměrů. Tak mi na to správce řekl, že mi to dát nemůže, kvůli ochraně osobních údajů!!!
Jak se mohu bránit? Takže to mám za něco zaplatit, aniž bych viděla podklady a mohla si tyto údaje ověřit? Bylo mi řečeno, že mi náměry prostě nedají, a že jestli je chci, mám si obejít ostatní vlastníky SVJ.

A 2) správce mi tvrdí, že vlastníkem bytového vodoměru v jednotlivém bytě je majitel onoho bytu. Taky mi řekl, že jestli mám pocit, že mi vodoměr špatně měří, tak si ho mám sama vyměnit. A že oni s tím nemají cokoliv společného a nemůžou jednotlivým vlastníkům nic přikazovat. Tak jsem na toto argumentovala slovy, že mi to nic nepomůže, výměna jenom mého vodoměru, protože i když můj vodoměr bude měřit správně a ostatní špatně, tak to stejně zaplatím ve „ztratném“. Ztratné je myšlen rozdíl mezi součtem náměrů jednotlivých bytových vodoměrů a patním vodoměrem. Je toto vůbec „legální“?

Ještě podotknu – jde pouze o studenou vodu. V bytech má každý svůj vlastní kotel na ohřev TUV.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.