Vyúčtování vody
Dobrý den,
Nezlobte se prosím, ale mám takový problém s SVJ: 1) že mi správce SVJ,
nechce dát celkové vyúčtování vody. Dává mi jenom vyúčtování na moji
bytovou jednotku. I když jsem jasně žádala náměry od všech bytových
vodoměrů. Tak mi na to správce řekl, že mi to dát nemůže, kvůli
ochraně osobních údajů!!!
Jak se mohu bránit? Takže to mám za něco zaplatit, aniž bych viděla
podklady a mohla si tyto údaje ověřit? Bylo mi řečeno, že mi náměry
prostě nedají, a že jestli je chci, mám si obejít ostatní
vlastníky SVJ.
A 2) správce mi tvrdí, že vlastníkem bytového vodoměru v jednotlivém bytě je majitel onoho bytu. Taky mi řekl, že jestli mám pocit, že mi vodoměr špatně měří, tak si ho mám sama vyměnit. A že oni s tím nemají cokoliv společného a nemůžou jednotlivým vlastníkům nic přikazovat. Tak jsem na toto argumentovala slovy, že mi to nic nepomůže, výměna jenom mého vodoměru, protože i když můj vodoměr bude měřit správně a ostatní špatně, tak to stejně zaplatím ve „ztratném“. Ztratné je myšlen rozdíl mezi součtem náměrů jednotlivých bytových vodoměrů a patním vodoměrem. Je toto vůbec „legální“?
Ještě podotknu – jde pouze o studenou vodu. V bytech má každý svůj vlastní kotel na ohřev TUV.
Poslední komentáře