Pavle,
jako většina návrhů, i tento je mizerný.
Že ho vypracovala SBD je zřejmé.
1. je potřeba říci, co je to „dluh vůči SVJ“
- nezaplacená služba = nedodaná služba, nemá s tím problém operátor,
2. Většina SVJ neumí zpracovat rozpočet a tak to nedělá, vybírá naslepo x Kč/m2 pro tzv. havarijní stavy. Přitom nikdo z nás v běžném životě takto neplatíme nic, leda když dáte žebrákovi před kostelem. No a v SVJ platíme jako debilové a je nám hanba neplatit, protože by nás sousedi pomlouvali, protože se nechceme dohadovat atd.
3. SVJ nekonají svou povinnost – tedy řádně nezačnou okamžitě vymáhat pohledávku ( což např. operátoři mají zvládnuté skvěle stejně jako např. PRE, nezaplatíš, upozornění, nezaplatíš, odpojení a hotovo), proč otálejí několik měsíců? Nejsou schopni okamžitě vyčíslit a zdůvodnit dluh atd. atd.
Už se někdo zabýval také tímto šlendriánem, který SVJ páchají jako správci cizího majetku v BD? Už někdo z Vás žaloval SVJ za to, že nevymáhá včas a účinně pohledávku?
Mně doslova tají SVJ výši pohledávky jednoho dlužníka za 7 let zpět, na písemný dotaz na její výši nemám odpověď, na ústní na shromáždění nemám odpověď, pardon mám, lidi na mě řvali, že mě vyloučí z SVJ…Činím závěr, že lidi jsou blbí. Jaký jiný závěr si z toho mám vyvodit?
Budu vděčna Pavlovi za jeho názor k této stránce problému.
Poslední komentáře