Vložil Volný (bez ověření), 9. Listopad 2016 - 14:06

Nediskutujte, reklamujte písemně viz § 8/2 zákona č. 67/2013

„(2) Případné námitky ke způsobu a obsahu vyúčtování předloží příjemce služeb poskytovateli služeb neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování, popřípadě doložení podkladů podle odstavce 1, příjemci služeb. Vyřízení uplatněných námitek musí být poskytovatelem služeb uskutečněno nejpozději do 30 dnů od doručení námitky.“

Pokud SVJ nebude reagovat na vaše námitky, můžete SVJ pokutovat podle § 13 zákona č. 67/2013. Čím déle nebude SVJ reagovat, tím více pokut si můžete nárokovat (můžete pokutovat za 3 roky zpětně). Na právníka se můžete obrátit až v případě, pokud SVJ odmítne písemně vaši reklamaci.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.