vracím se k tomuto tématu, které je stále aktuální. Zatím jsme stále ve funkci, ale nervů na to máme méně a méně (např po shromáždění, kde jsme řešili úvěr na opravy v domě – nové lino – „ja nepotrebuju lino na schodech, ja po nich nechodim“ apod.).
Profi firmu si určitě lidi z našeho SVJ neschválí, je to dost drahé. Co pak? Pokud já a místopředsedkyně položíme funkci, zůstane třetí člen, který není aktivní a je jen do počtu.
Výbor – resp. předseda je třeba už jen pro schvalování faktur, které se poté k platbám předávají na Městský bytový podnik k úhradě (ten nám vede účetní agendu) apod.
Kdo pak bude nést odpovědnost za to, že nebude výbor a nebudou podepsané faktury k úhradě apod? My jako původní výbor? Nebo co pak?
Vím že existuje to, že soud určí člověka, který ten post má dělat, ale nemám s tím zkušenosti..
Díky. Ráda bych se zbavila nervů.
Poslední komentáře