Vložil Petr87, 27. Srpen 2016 - 14:55

Jak jsem psal, neexistuje moc věcí, které by mě ve vztahu k vyúčtování služeb ještě mohla překvapit.

Ale zasílat reklamaci prostřednictvím podnětu na SFÚ když jsem se standardní cestou o reklamaci ani nepokusil, mi přijde zbytečné a nelogické.

Standardně máte reklamaci vyřízenou do 30 dnů, ale podnět SFÚ může prošetřovat i několik měsíců. Tak tomu bylo i v případě, který osobně znám. Neexistuje proto jediný důvod, proč nepodat reklamaci nejprve standardní cestou. V naprosté většině SVJ jsou reklamace řešeny a vyřešeny.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.