- COI šetří POUZE termíny, nikoli obsah (již v COI-FAQ si lze přečíst, že obsah řeší soud, nicméně jen ve Vašem případě SBD je malý lumpík, a nikoli desperát)
- ano, COI BOHUŽEL postačí interní seznam, napsaný nepřítelem na klozeťák. Já sem to udělal (kdysi) tak, že jsem šel na poštu a nechal si vyjet výpis všech doporučených zásilek dodaných na konkrétní poštovní adresu (funguje to samozřejmě POUZE pro zásilky zaslané nikoli „obyčejně“). Tento výpis jsem zaslal na COI a rozporoval jím výpis, který COI při jeho šetření předal nepřítel a s žádostí aby bylo COI-prošetření znova a řádně. A bylo. COI ho provedla znova, a zjistilo se, že nepřítel si SKUTEČNĚ svoje záznamy vymyslel (samozřejmě nebylo uvedeno, že si je vymysleli ale jejich právník uvedl „že záznamy se nepodařilo dohledat“ a proto mi milostivě zasílají vyřízení reklamace i nyní (neuvedli „opakovaně“ – to bych rozproval znova)). Výsledkem bylo započetí správního řízení, a podle šeptandy (protože mi samozřejmě šimlové oznámili, že nejsem účastníkem správního řízení i když jsem ho inicioval jako spotřebitel) byla jim udělena správní pokuta tehdy cca 10.000.
- myslet si můžete co chcete. Důležité je co uděláte. prostě se na COI obraťte se stížností, že NIC nedělají (samozřejmě ne po 14-cti dnech ale po 30 – viz. lhůty v zák.500/2004). Dále je nutné akceptovat, že dle vyhlášky má veřejnoprávní půvdce (tedy i COI) povinnost na zaslaný email reagovat proti-emailem ve kterém bude přiděleno interní číslo a …bla bla bla a to ASAP (tzn. do následujícího pracovního dne). Pokud se tak nestalo, můžete podat stížnost … a pak se kousnout (nevím jak teď po změně v křesle vedení ČOI, třeba se to již změnilo)
- pokud jde o nedoručenou listinu od SBD – počkejte ještě na konec lhůty (30-dní). Pak podejte stížnost COI pro donucení SBD jednat a to prostřednictvím opakované a nyní citelnější finanční újmy udělené COIkou (nemůžete se u COI dovolávat té pokuty, ale pouze opakovaným otravováním COI splnění povinnosti, kterou COI uložila podnikateli-SBD).
Poslední komentáře