Reklamace vyúčtování služeb a podnět k prošetření ČOI - zvláštní odpověď a co dál
Dne 27.4.2016 jsem podal reklamaci vyúčtování služeb za rok 2015 (nesmyslná čísla u odečtu na měřičích radiátorů). Protože mi dodavatel služeb (SBD) do 30 dnů neodpověděl, podal jsem podnět k prošetření k ČOI pro porušení § 19 odst. 3 zákona č.634/1992 Sb. ČOI to prošetřila, ale neshledala porušení povinností .....
viz odpověď od ČOI.
1) Podle ČOI byla reklamace vyřízena a oprava Vyúčtování služeb 2015 mi prý byla zaslána 13.5.2016 jako obyčejný dopis (podle interního seznamu odeslané pošty kontrolované osoby tj. SBD). Já jsem ale žádný dopis nedostal. Co si mám o tom myslet, to jako stačí, aby si SBD do nějakého interního seznamu pošty napsalo, že poslalo dopis a je vše v pořádku? Můžete se k šetření ČOI a postupu SBD někdo vyjádřit? Připadá mi to, že to ČOI vyřídila tak, aby "se vlk nažral a koza zůstala celá".
2) Dole v dopisu od ČOI mě žádají o sdělení, zda jsem od SBD obdržel opravené Vyúčtování služeb za rok 2015. Asi před 14 dny jsem ČOI na uvedené emaily (...@coi.cz) zaslal email a sdělil, že jsem žádné opravené Vyúčtování služeb za rok 2015 neobdržel. Co si mám o tom myslet, to je ze strany ČOI konec nebo bude nějaké pokračování (ČOI zatím na můj email nijak neregovala).
Obecně jsem takovýto výsledek nečekal, poradíte jaké mám možnosti, protože žádný dopis s opraveným Vyúčtování služeb 2015 jsem neobdržel.
Výši přeplatku tady teď nechci řešit, jde mi pouze o neodržení lhůty 30 dnů, protože dle § 19 odst. 3 zákona č.634/1992 Sb. = Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Díky
Poslední komentáře