Vložil janica, 29. Červenec 2016 - 20:04

Mimořádné vyúčtování je stejné jako řádné roční vyúčtování. SVJ by muselo nechat odečíst vodu,požádat o vyfakturování k danému datu, nechat propočítat náklady na teplo a TUV, nechat vyfakturovat elektřinu a další náklady. Vyúčtování musí být provedeno pro všechny vlastníky, ne jen pro jednoho. Nevím, jak by se to líbilo ostatním, kdyby se jim 2× ročně napočítaly náklady na vyúčtování. Za vyúčtování se platí. Ve smlouvě máte, že firma provede 1× ročně vyúčtování, pokud bychom chtěli mimořádné, musí to SVJ zaplatit. SVJ je jen ve vztahu k vlastníkům. Co mají za smlouvu se svými nájemníky je jejich věc. Když je změna vlastníků, tak se nahlásí odečty firmě, která dělá vyúčtování a při ročním vyúčtování každého vyúčtuje nebo se dohodnou mezi sebou.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.