Jj, to se mi líbí: tak „Pojďme od teorie k praxi.“…
ad-0) „…obvykle na konci dubna…“ – to dá rozum, protože od 1.5. by šlo o sankcionované porušení poskytovatele
ad-1) budeli zřejmé za jaké účetní období vyzýváte, pak podle mne nepochybně ano
ad-2) já bych nevyjmenovával, které. Zákon uvádí:
„…doložit příjemci služeb náklady na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování podle tohoto zákona …“Z toho lze jasně vyvodit oběma stranami, co má být DOLOŽENO. Nesnažte se být „rádio“ a nepoučujte poskytovatele. Rozsah svých povinností zná velmi dobře, ale mnohem sofistikovaněji pracují najatí právnící této hyeny na tom, aby Vám nedoložili nic, z čeho byste mohl provést ŘÁDNÉ přezkoumání.
ad-3) když Vám SVJ nic nezpřístupní, můžete je samozřejmě nad rámec nutnosti upozornit (na doručenku), že doposud nedostáli své povinnosti ke které jste je „..už v únoru …“ (prokazatelně) písemně vyzval. Samozřejmě bych druhé upozornění nečinil před marným uplynutím lhůty dle §7/3. Na „hrozby“ se VYKAŠLETE !! pokud je nechcete skutečně realizovat. Jak jsem již napsal poskytovatel moc dobře ví, co mu hrozí. Víte Vy, že Vámi uvedených 50Kč platí až pro vyúčtování-2016 a nikoliv pro 2015?
ad-4) „…Na reklamaci ale běží lhůta měsíc, kterou prošvihnu …“. Čtete blbě:
§8/2 uvádía
„…Případné námitky ke způsobu a obsahu vyúčtování předloží příjemce služeb poskytovateli služeb neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování, popřípadě doložení podkladů podle odstavce 1, příjemci služeb…“
§8/1 uvádíTakže lhůta počátku běhu pro Vaši reklamaci běží až od doručení těch podkladů. A od 1.6. se zároveň navyšuje sankce která bude vyčíslena poskytovateli za včasné nesplnění povinnosti v §8/1.
„…Na základě písemné žádosti příjemce služeb je poskytovatel služeb povinen nejpozději do 5 měsíců …“
Poslední komentáře