Vložil Svbj (bez ověření), 20. Květen 2016 - 0:30

Zajímavý dotaz. Přílišnou byrokracii nemusím, jsme malý dům, tak tyto doklady rozesíláme mailem se žádostí o potvrzeni příjmu a nadto, pokud vlastník zálohu uhradí, víme, že je vše v pořádku. Takový postup se však nehodí pro domy s větším počtem vlastniků. Tam by měl být postup „formálnější“ a korespondence se „vzdálenými“ vlastníky pro výbor prokazatelná. A také ke všem těmto vlastníkům stejný přístup. Jak se ve společenstvi předává a projednává roční uzávěrka? Na jednáni společenství? Pokud se vlastníkům, žijícím v domě předávají tyto doklady osobně proti podpisu, co vyzvat ty ostatni, že v určitou dobu nebo po domluvě si tyto dokumenty mohou také osobně vyzvednout, jinak budou zaslány poštou. Dala bych přednost stejnému zacházení se všemi „vzdálenými“ vlastníky. Je sice pravda, že poštovné se řadí mezi náklady vlastní správní činnosti, to bych však chápala u korespondence v zájmu celého společenství. Proč by však vlastníci přebírající doklady osobně, měli přispívat na poštovné oné druhé skupině vlastníků? Nebylo by i řešení vyzvat tyto vlastníky k předložení oficiální informace, jaký druh korespondence si přejí a na jakou adresu?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.