Vložil Kubík (bez ověření), 27. Duben 2016 - 10:21

Mají-li vodoměry prošlou lhůtu úředního ověření, měli byste správně postupovat:
u studené vody – ustanovení § 5 zákona č. 67/2013 Sb., tj. podle směrných čísel roční potřeby vody,
u teplé vody – ustanovení § 5 vyhlášky č. 372/2001 Sb., tj. podle průměrného počtu osob užívajících byt nebo podlahové plochy bytu.

Rozumnější by bylo domluvit se s vlastníky a postupovat tak, (v případě, že nemáte stanoveny vlastní pravidla), že u rozúčtování studené vody provedete rozúčtování obdobně, jako při rozúčtování nákladů na spotřebu teplé vody. Tj. při nefunkčním vodoměru se použije průměr za 2 předchozí zúčtovací období viz. § 6 odst. 4 Vyhlášky č. 372/2001 Sb. „Při poruše instalovaného vodoměru vlastník spotřební složku za dobu poruchy stanoví podle údajů dvou z klimatického hlediska srovnatelných zúčtovacích období.“.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.