Pane gl, Vámi navržený textje neurčitý a nesrozumitelný. Asi jako kdybyste se zeptal budoucího zaměstnavatele jaký budete mít plat, a on by odvětil: „Bude to pevná částka na hodinu.“
Stanovy mají obsahovat pravidla pro tvorbu rozpočtu
společenství.
Mělo by být určeno jaká je struktura a členění rozpočtu, na jaké
období se sestavuje (krátkodobý s dobou použití do 1 roku, nebo
dlouhodobý plán údržby a oprav na více let dopředu). Rozumí se samo
sebou, že teprve po vytvoření rozpočtu bude hodnověrně známo jaké
částky a kdy má SVJ podle plánu hradit. Měli byste mít určeno jakým
kvorem se bude rozpočet schvalovat, na jaké období se sestavuje, jak často
se aktualizuje, a jak bude postupováno, pokud ke schválení nedojde.
Stanovy mají obsahovat pravidla pro pro příspěvky na správu
domu.
To jest zda se k tomuto účelu vybírají či nevybírají nějaké zálohy
předem, (a tyto příjmy jsou samozřejmě zachyceny v rozpočtu), jak se
určí výše krátkodobých záloh, dlouhodobých záloh či příspěvků na
správu, kdo bude tyto platby schvalovat a jakým kvorem v návaznosti na
rozpočet.
Stanovy mají obsahovat pravidla pro určení výše záloh/příspěvků placené jednotlivými vlastníky jednotek.
Nic z toho ve Vaší větě nenacházím.
lake
Poslední komentáře