Pokud se koupí tonery a obchod vystaví fakturu na SVJ, tak ji 2 členové oprávnění k podpisu podepíší a zaplatí se z účtu. Druhý případ je, že se za tonery zaplatí hotově z pokladny, účtenku podepíše předseda. Účetní vystaví doklad a zaúčtuje v obou případech. Naše účetní to tak dělá. Nemám taky PC a tiskárnu SVJ, ale nebudu platit za tonery z odměny. Pro SVJ tisknu pozvánky, podklady, informace pro vlastníky, faktury, kopíruji nejrůznější podklady podle potřeby. A že tonery nebo inkoust stojí dost peněz, to vůbec nemluvím. Jak by to vaše účetní chtěla vyúčtovat? Faktura by asi musela být na jméno člena výboru, protože do účetnictví SVJ by se nevložila. Člen dostane 3000 Kč na odměnu a 4000 Kč dá za tonery?
Poslední komentáře