Já nevím, jak to chodí jinde. Na shromáždění jiného SVJ jsem byl pouze jednou.
Nicméně, u nás to děláme takto. V rámci shromáždění je vždy zařazen bod, který se týká provedených oprav a investic. Na shromáždění máme vždy dataprojektor, notebook, tiskárnu. Připraveny podklady, které by si mohli případně vlastníci vyžádat, připravenou prezentaci, připraveny podklady z účetnictví, z výběrových řízení, ze smluv.
V rámci bodu provedených oprav a investic, čtu nejdříve opravy, které SVJ hradilo bez nutnosti nechat je schvalovat shromážděním. Uvádím termín, důvod opravy, i na základě jakého článku Stanov příslušelo Výboru zajistit tuto opravu.
Následně s kolegy prezentujeme opravy, které byly schváleny shromážděním, v rámci prezentace je vždy tabulka, která se skládá z podkladů z účetnictví, VŘ, a smlouvy o dílo. Komentujeme průběh VŘ, jeho závěr. Sdělujeme vlastníkům cenu dané investice, záruční podmínky, případně požadavky, které jsou kladeny na ně jako uživatele. Zároveň sdělujeme částku, která připadá na byt, který se v našem domě vyskytuje nejčastěji.
Na závěr tohoto bodu nabízíme vlastníkům, zda někdo z nich má zájem o výtisk těchto prezentovaných informací, záznamy z účetnictví, či zda chtějí mít k dispozici kopii smlouvy o dílo, či objednávky.
Ale když to tak vezmu prezentace je taky forma papírku, takže ANO máte pravdu, předseda je přečte na shromáždění z nějakého papírku :-)
Účetnictví nás neminulo, nemusíte se bát :-)
Poslední komentáře