Pane Jožine, píšete nesmysly.
Za prvé: Vyhláška č. 372/2001 Sb. nikdy neobsahovala – a ani dnes neobsahuje – určitá a srozumitelná pravidla (algoritmus) rozúčtování nákladů.
Za druhé: Ani vydání zákona č. 67/2013 Sb. (až po dvanácti letech od nabytí účinnosti vyhlášky) na této známé skutečnosti nic nezměnilo. Novela tohoto zákona, která nabude účinnosti dne 1.1.2016 také neobsahuje žádná určitá a srozumitelná pravidla (algoritmus) rozúčtování.
Asi jste si nevšiml, že neurčitý a nesrozumitelný text, který dnes obsahuje vyhláška č. 372/2001, se pouze přesunul do novelizovaného zákona č. 67/2013 Sb. K žádné další změně nedošlo. Pouhým zkopírováním nesrozumitelného a neurčitého textu z jednoho právního předpisu do druhého se tento text nestal ani srozumitelným, ani určitým.
V posledním odstavci vašeho příspěvku ostatně sám připouštíte, že
celý text je naprosto nepoužitelný jako algoritmus pro rozúčtování.
Totéž zde tvrdím i já. Tak o co Vám vlastně jde? Objevujete Ameriku?
--------------------------------------------------------------------------------------
Mimochodem, zcela Vám ušlo, že samotný zákonodárce považuje obsah zákona č. 67/2013 Sb. po novele za nepoužitelný, nesrozumitelný a neurčitý pro rozúčtování nákladů. Je to zcela zřejmé ze zmocňovacího ustanovení v novelizovaném zákoně:
67/2013 Sb. § 14a Zmocňovací ustanovení Ministerstvo pro místní rozvoj stanoví vyhláškou a) rozsah výše základní a spotřební složky u rozúčtování nákladů na vytápění a nákladů na společnou přípravu teplé vody pro dům, jejich rozdělení mezi příjemce služeb, hodnoty určené jako spodní a horní hranice oproti průměru zúčtovací jednotky v daném zúčtovacím období, vymezení pojmů a další náležitosti k rozúčtování nákladů, (…). |
Kdyby samotné ustanovení v zákonu č. 67/2013 Sb. bylo určité, srozumitelné, použitelné, a obsahovalo by všechny náležitosti, pak by určitě nemusel zákonodárce zmocňovat ministerstvo, aby obsah zákona ještě doplnilo pomocí vyhlášky, že?
lake
Poslední komentáře