Vložil lake, 30. Červen 2015 - 9:49

Dokument „prohlášení vlastníka budovy“ vypracovává samozřejmě vlastník budovy. Dotaz na to „čí“ je to dokument – to je dotaz zmatečný. Ten dokument není ničí. U dokumentu tohoto typu se vlastnické právo k pár listům papíru nebere do úvahy. Jakmile vlastník budovy odevzdá prohlášení katastrálnímu úřadu, stane se tento dokument součástí sbírky listin katastru; původci dokumentu se již nikdy nevydá nazpět.

Nemůžete požadovat žádnou „převodní smlouvu“. Dojde-li ke změně velikosti bytu, je s tím spojena i změna spoluvlastníckých podílů. S tím jste jako vlastník jednotky již vyjádřil Váš souhlas (buď v změněném prohlášení, nebo ve smlouvě o výstavbě).

Neexistuje v žádném právním předpisu definice pojmu „evidenční list“. Netuším co tím míníte. Pokud chcete vědět, jaké povinnosti má vaše SVJ, přečtěte si je ve stanovách.

Do neexistujícího evidenčního listu nelze nahlédnout. Pokud však něco takového existuje a SVJ ty evidenční listy vede, pak byste do nich měl právo nahlížet v případě, že údaje v nich zachycené jsou používány k hospodaření SVJ, k rozúčtování či vyúčtování nákladů, ke stanovení výše zálohových plateb vlastníků a podobně.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.