Vložil Pub (bez ověření), 8. Duben 2015 - 18:23

NE, smysl mé otázky, je JINÝ. Vy ji převádíte na pouhé „převzetí vyúčtování služeb“ nebo převzetí podkladů „ze kterých se vycházelo při vyúčtování“. Nečiňte tak.

Já chci zjistit, jaké problémy přináší ty mnou 4-jmenované způsoby přebírání zásilek/písemností mezi vlastníkem a SVJ. O tom, který z uvených způsobů je použitelný a jaké to přináší problémy.


PS: „expertovi“ co příspěvek zařadil do skupiny „už se řešilo“ vzkazuji, aby uvedl konkrétní link na jím tvrzené, protože podle mne žvaní

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.