Teoreticky čas je, podle stanov má být pozvánka poslána 15 dní před
dnem konání shromáždění, které bude 26.2., čili mám čas na
„oběhnutí“ 5–6 dní.
Trochu jsem googlil, ale nepodařilo se mi vygooglit vzor jak to provést
prakticky? Sepíšu si Návrh konání shromáždění, ve kterém zopakuji, že
„na termín 26.2. pověřený vlastník svolal shromáždění a přes mou
žádost navčlenil do programu bod jednání Volba kontrolní komise nebo
revizora a proto my níže podepsaní vlastníci žádáme o svolání
náhradního shromáždění nebo doplnění programu již svolaného
shromáždění“.
Abych neudělal chybu – 1/4 vlastníků – myslí se tím těch, kteří
mají v součtu 1/4 podíl na společných prostorách, že? A to zjistím
z katastru nemovitostí, kde jsou ve zlomcích vyjádřeny (např. 259/43761).
Abych omylem nepočítal matematicky 1/4 vlastníků.
Poslední komentáře