Vložil VJ (bez ověření), 6. Únor 2015 - 10:34

Teoreticky čas je, podle stanov má být pozvánka poslána 15 dní před dnem konání shromáždění, které bude 26.2., čili mám čas na „oběhnutí“ 5–6 dní.
Trochu jsem googlil, ale nepodařilo se mi vygooglit vzor jak to provést prakticky? Sepíšu si Návrh konání shromáždění, ve kterém zopakuji, že „na termín 26.2. pověřený vlastník svolal shromáždění a přes mou žádost navčlenil do programu bod jednání Volba kontrolní komise nebo revizora a proto my níže podepsaní vlastníci žádáme o svolání náhradního shromáždění nebo doplnění programu již svolaného shromáždění“.
Abych neudělal chybu – 1/4 vlastníků – myslí se tím těch, kteří mají v součtu 1/4 podíl na společných prostorách, že? A to zjistím z katastru nemovitostí, kde jsou ve zlomcích vyjádřeny (např. 259/43761). Abych omylem nepočítal matematicky 1/4 vlastníků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.