Neuznaná reklamace vyúčtování

Vložil Tomas (bez ověření), 5. Říjen 2014 - 17:48 ::

Dobrý den,

mám na Vás dotaz. Jsem vlastníkem bytu v SVJ, byt pronajímám a přišel nedoplatek za vodu, cca 15tis. Kč. Nájemníci chtěli vyúčtování služeb reklamovat. Tudíž jsem vyúčtování služeb reklamoval. Současně jsem výboru SVJ oznámil, že nechám vodoměry zkontrolovat Českým metrologickým institutem (ČMI). Pracovník ČMI zjistil, že jsou měřidla vadná a měří v můj neprospěch.

Protokoly o ověření jsem poskytl SVJ, které na jejich základě vyměnilo vodoměry za nové.

SVJ mi přesto nechce vystavit opravné vyúčtování a zaplatit náklady, které jsem měl s reklamací. Jedním z jeho argumentů je údajná nadměrná spotřeba během dvou měsíců.

Dále si společnost Techem, která je výrobcem vodoměrů a současně jejich správcem nechala znovu zkontrolovat vodoměry v autorizované laboratoři a zjistilo se, že vodoměry měří špatně, protože jsou osazeny vadnými těsněními, bez těchto těsnění měří v pořádku.

K tomuto problému se na žádost Techemu vyjádřil i ÚNMZ (úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví), který v dopise shrnul celou situaci a píše, že měřidla měřila v můj neprospěch.

Přesto všechno mi SVJ nechce nic uhradit a vystavit náhradní vyúčtování.

Můžete mi poradit na jakém základě podat žalobu, nebo trestné oznámení, protože právník, kterého jsem oslovil, mi zřejmě není schopen pomoci.

S pozdravem

Tomáš

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.