Vložil Anassasi, 27. Září 2014 - 11:01

Nová fasáda (zateplovala se pouze boční, návětrná strana, která se mého problému netýká) se projednávala na shromáždění 11/2013. Začátkem října jsem zjistila, že mi nefunguje topení.. Mnou objednaná a zaplacená firma vyměnila nové plyn. topidlo za vadné (10/2013) a to tak, že „pouze“ demontovala to staré a na původní uchycení a vývod ve zdi nainstalovala nové (neproběhlo žádné kopání děr, žádná manipulace s krytem na staré fasádě). Chtěla bych proplatit opětovné připojení topidla a revizi, pokud bude nutná. Jak jsem psala v dotazu, o „problému s krytem“ jsem se dozvěděla, až od řemeslníků na lešení v 6–7/2014(bydlím v prvním patře a žádný viditelný problém na krytu není a nebyl). Nejsem odborník a netušila jsem, že může nastat něco podobného (a ani mě nikdo na možnost takové to situace neupozornil, pokud někdo takový měl).. Nechci, aby se v svj, v můj prospěch podíleli na „neoprávněné“ platbě, ale jen mi mozek nějak nebere, proč bych na tom měla být „bitá“ já. Zatím jsem postupovala podle rady „lake-ho“ (ještě jednou mu děkuji)a uvidím co dál.. Anassasi

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.