Toto píšu z hlediska požární ochrany, nicméně postup a chování dodavatele by mělo být stejné.
- Pokud do dokladu napíšu datum odstranění závady stejné jako datum provedení revize = závadu jsem odstranil na místě. Pokud jsem ji neodstranil a přesto jsem toto napsal pak jsem flákač nebo alibista. Zjistěte si to!
- Pokud zákazníkovi doporučím(důležité slovo, vrátím se k němu) odstranění závad, toto vždy podkládám patřičnou legislativou(ústava/zákon/vyhláška/nařízení vlády/norma).
Pokud Vám toto není schopen revizní technik či dodavatel jakékoliv jiné služby schopen doložit = změňte urychleně dodavatele. Je to z toho důvodu že buď je již zmiňovaný flákač, nebo se v legislativě neorientuje, není schopen to vyhledat a funguje dle toho jak si myslí, že by to „mělo být“. Vlastní zkušenost jako z konkurence i zákazníka…
slovo doporučit: jakýkoliv revizní technik Vám může pouze doporučit, nemá přikazovací pravomoc a je to dodavatel služby jako kterýkoliv jiný. Samozřejmě kromě závažných závad kdy lze zařízení odstavit z provozu…
Poslední komentáře