Přikláním se k tomu, co vám navrhuje správce.
Správce uvažuje logicky jako praktik – čím méně komplikací a nestandardností, tím lépe.
Mohli byste skončit tak, že budete mít fúru služeb a nákupy věcí dělit mezi X služeb. Začne to žárovkami (mimochodem co startéry?), a nakonec nákup soli budete (podle vaší metodiky) dávat do služby „úklid sněhu“. Není to účelné. Zvyšuje to administrativu.
Mimochodem, vy máte elektroměr jen na osvětlení?
U nás je odhadem spotřeby 1/3 osvětlení, 1/3 výtah, 1/3 dobíjení UPS , nouzových světel a napájení dalších zařízení nutných pro provoz domu. Vše jedno odběrné místo dohromady (elektroměr), takže nemá význam ani zavádět a rozúčtovávat službu „osvětlení“.
G.X.
Poslední komentáře