Pan Kreml napsal: „… je velmi smutné, že jsme „naši demokracii“ dotáhli na takovou vysokou a skvělou úroveň, že my koneční odběratelé nemáme naprosto žádnou šanci NIC, absolutně NIC ovlivnit !!!“
Pane Kremle, práva jednotlivého příjemce služby (konečného spotřebitele) nemají vůbec nic společného s „demokracií“. To je dvoustranný soukromoprávní vztah mezi poskytovatelem služby a příjemcem služby. Nějakou „demokracii“ do toho netahejte.
Pokud budete fantazírovat o „demokracii“ pokaždé, když si koupíte salám s houskou v samoobsluze, nebo lístek na vlak, zabrání Vám to porozumět podstatě dvoustranného závazkového vztahu.
Kdo neuplatňuje svá práva, ten o ně přichází. Vy jste toho příkladem: ptáte se nás na věci, které neznáme. Vše je povinen Vám doložit poskytovatel služby, abyste mohl uvážit zda podáte reklamaci. Jenže Vy po něm tyto informace nevymáháte. Buď jsou ty údaje součástí vyúčtování, a pak stačí si to tam najít. Nebo nejsou součástí vyúčtování – a pak uplatníte právo vlastníka jednotky nahlédnout do všech dokumentů, smluv a podkladů, které ovlivňují výši konečné částky.
Všimněte si: v předchozím odstavci nebyla nikde zmínka o jakési „demokracii“. Bylo tam zmíněno pouze to, co máte a můžete udělat Vy k zajištění Vašich práv. Vy sám osobně, jako Jaromír Kreml. Tak do toho.
lake
Poslední komentáře