V podstatě mi jde o to,jakým způsobem je toto vyůčtování presentováno.Zda každému vlastníkovi vystavíte vyůčtování zvlášť k platbám keré se týkají jeho bytu,nebo je to provedeno formou společnou na jednom papíře,kde jsou vyznačeny příjmy a výdaje.Jde mi totiž o to,že za sedm let co byt vlastníme jsme žádné podrobné vyůčtování FO nedostali a proto se domníváme,že v tom náš předseda může mýt nějaké „nesrovnalosti“.Už několikrát jsme o vyůčtování předsedu žádali,ale on nám nikdy nevyhověl(asi ví proč)a vždy nám uváděl nějaké výjimky ze zákona na jejichž základě vyůčtování nemusí vystavit.Závěrem chci tedy říci,že mi šlo hlavně o čísla paragrafů,které tuto problematiku upravují,abych si je mohl prostudovat a poté jednat.Za odpověď děkuji.Martin.
Poslední komentáře