Tím spíš Vám opět připomínám: reklamujte! Vyúčtování povinně obsahuje: i) lhůtu a způsob uplatnění reklamací proti vyúčtování konečným spotřebitelem; tato lhůta nesmí být kratší než 21 dnů, j) způsob finančního vypořádání nedoplatku nebo přeplatku vypočteného podle písmena h).
Vyžádejte si písemně nahlédnutí do veškerých podkladů, které sloužily k vyúčtování. Na to máte právo, ale musíte požádat. Pospěšte si, abyste to stihla před koncem reklamační lhůty. jinak nebudete tušit co máte reklamovat. Stanovte pronajímateli písemně den, hodinu a místo, kde se chcete s těmito podklady seznámit. Vezměte s sebou osobu,která rozumí rozúčtování podle vyhlášky č. 372/2001 Sb.
Ignorujte námitky pronajímatele, že tyto podklady nemá. To je jeho problém, aby Vám je předložil.
Pokud by pronajímatel nereagoval na podanou reklamaci, vymáhejte (po marném uplynutí lhůty pro vypořádání přeplatků a nedoplatků za služby) vrácení veškerých uhrazených záloh na služby, kterých se Vaše reklamace týkala. K tomu samozřejmě i kauci.
Pokud pronajímatel Vaši reklamaci zamítne, jedinou cestou je zajistit si dobrozdání znalce + soud.
lake
Poslední komentáře