reklamace vyúčtování

Vložil simmed, 7. Listopad 2013 - 14:16 ::

Dobrý den, chci se zeptat jestli je někde v legislativě určeno jakým způsobem se musí předávat vyúčtování vlastníkům bytů? Např. doporučeně, oproti podpisu apod. Náš pověřený vlastník nám je jen dal do schránky, nebylo to ani v obálce, bez podpisu, razítka, žádný termín, do kdy lze uplatnit reklamaci. Považuje se takto předané vyúčtování vůbec za doručené? Navíc toto již třetí vyúčtování je opět špatně. Není zde dodržena vyhláška 372/2001Sb. a k ní metodický pokyn. I právnička mi dala za pravdu, že je to rozúčtováno špatně. Konkrétně se to týká rozúčtování základní složky ohřevu teplé vody. Pověřený vlastník a developer v jedné osobě si zde neuplatnil své neprodané byty, tudíž nepoužil celkovou plochu zúčtovací jednotky, ale jen část a tím pádem máme platit skoro o tisíc korum více. Děkuji za odpověď simmed

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.