Děkuji všem za bleskovou reakci na můj příspěvek. Odpovídám hromadně. Nový výbor zvolit nemůžeme, není kde brát. Senioři, pronajté byty, nezájem, nedostatek času, zřejmě i odvahy jít do konfliktů atd… Hlasování ohledně řešení nikdy neproběhlo, pouze sliby výboru, že se problém řešit bude a že o tom vědí. Lze vůbec hlasovat o tom, zda někomu teplá voda nepoteče, i když se jedná o problém centrálního zařízení, a že tím bude některým vlastníkům následně způsobena finanční újma??? Naše stanovy skutečně obsahují formuli o zodpovědnosti funkcionářů za organizaci dodávku služeb. Prokázali jsme a vyčíslili počet „protočených“ m3, neznáme přesnou cenu za m3. Což tedy znamená, že si ji máme sami zjistit a vypočítat cenu ztráty. Lake, děkuji za typ, je to zřejmě složité. Co se týče morální nápravy, bude zřejmě nutné podat stížnost, aby si představenstvo uvědomilo, že tímto způsobem se chovat nemá. Coby k+r komise jsme alespoń donutili výbor k opravě systému, teplá voda už teče. Ať už bylo v naší kompetenci tento problém řešit nebo ne, bylo to rozhodně v zájmu postižených majitelů bytů. Smysl to mělo. Pokud jsme si stěžovli jako jednotlivci a průběžně, dostalo se nám pouze neurčitých slibů. Bylo by zajímavé vědět, jestli někdo z vás má s podobným problémem konkrétní zkušenosti. camino
Poslední komentáře