Vložil Karel H. (bez ověření), 9. Březen 2013 - 18:08

Běžné je, že největší náklady na servis jsou, když je věc nová a když je věc již hodně stará. Nejmenší jsou někde mezi tím. Počáteční období je dané tím, že se opravují nedodělky a chyby výroby, což typicky pokrývá záruka. A naopak velké náklady po delší době značí to, že řadě dílů již končí životnost.

Je tedy opravdu hodně zvláštní, že náklady na servis starého výtahu byly menší než u nového výtahu, kde jsou nedodělky a chyby výroby kryté zárukou.

Nicméně podle toho, co píšete, tak to není dané tím, že by výtah byl příliš poruchový, ale tím, že byla uzavřena smlouva s velkou paušální platbou, kde navíc je možná i nějaký průnik se zárukou (tedy si platíte i něco, co je kryté zárukou).

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.