Dobrý den. Podle počtu osoboměsíců rozúčtováváme tyto náklady spojené s užíváním bytové jednotky:
- osvětlení společných prostor (sklepy, chodby, schodište, kolárny atp.)
- vše kolem výtahů (revize, menší provozní opravy, spotřeba el. energie atp.); pouze nákladnější opravy budou hrazeny z Dlouhodobých záloh nebo FO
- odvoz tuhého domovního odpadu
To je vše. Myslím si, že nahlášení počtu osob je na zvážení všech vlastníků bytových jednotek, zda jim stojí za to mít dobrý pocit z uspořených finančních prostředků na úkor dalších vlastníků bytových jednotek, zejména v případě, kdy není jasně stanovená definice tohoto pojmu. Nejsem zastáncem nějakého honu na čarodejnice. Konkrétní přístup je závislý na mnoha okolnostech a jednotné pravidlo v přístupu k řešení tohoto problému neexistuje. Je dobré si přečíst zkušenosti dalších uživatelů jako případnou inspiraci k řešení zde diskutovaných záležitostí. Od toho tento portál je a jsem rád, že existuje. Ale jsou další možnosti, jak tento snížit na minimum problémy vyplývající ze způsobu tohoto vyúčtování. Nepoužívat jej. Jak tedy rozúčtováváte výše uvedené náklady na jednotlivé vlastníky bytových jednotek? Děkuji.
Poslední komentáře