Nejsem pověřený vlastník ale předseda výboru SVJ, nemáme spravcovskou firmu , správu si vykonáváme sami. Máme jenom paní účetní která nic nerozhoduje, jenom z námi přinesených podkladů( faktury, výpise z účtů..) vede nám podvojné účetnictví. Jednoduché bych zvládnul sám i vyúčtování pro 24 bytových jednotek bych zvládnul sám. Lišíme se z účetní ve vyúčtování o cca halíře nebo koruny( způsob zaokrouhlení u mě) Kdybych předával funkci tak bych předal:
- veškeré smlouvy s dodavateli služeb( teplo, voda, elektřina)
- pojistnou smlouvu domu
- veškeré revizní zprávy( plyn, el, protipožární)
3.veškeré faktury letošní i archivované z let minulích, to samé i výpise z účtu. 4. veškerou dokumentaci co mám a týká se společenství např. zápise ze schůzí shromáždění, výboru za min. 5 let. 5. seznámil bych ho z paní účetní + pokud by chtěl nějakou uzávěrku. ZAPOMĚL JSEM NA NĚCO ???????
Poslední komentáře